Arrangementer

Elevforeningen holder to arrangementer om året. Det er så mange, som der er behov for, og så få, at deltagerantallet ikke bliver udvandet.

A-weekend

A-Weekend 2014

Det ene arrangement vi afholder er A-weekend. A’et står for arbejde, aktivitet og afslapning, og det er også opskriften på A-weekend. For elevforeningen står nemlig for at der er en masse forskellige aktiviteter I kan deltage i og måske vinde A-weekend-bæltet. A der står for arbejde er det arbejde vi ligger på vores gamle skole for at forbedre forholdene. Afslapningen plejer at komme helt af sig selv.

Gammel Elev Weekend (GEW)

GEW

I november mødes vi igen, den her gang til det traditionsrige Gammel Elev Weekend. Vi starter fredag aften, hvor 5. årsjubilarerne bliver inviteret til jubilæum. Resten af os mødes på skolen og hygger med spil, historier og hvert år vil der blive arrangeret en aktivitet fredag aften. Om lørdagen er der generalforsamling, og bagefter holder vi årets fest, hvor der både er plads til abefest, møde de andre Brejning-elever og til at blive opdateret mere på efterskolekammeraternes liv.